wtorek, 10 marca 2015

Prolog


-Rose, posłuchaj proszę.
Niewiele mogę Ci dać.
Mój samochód, kilka ubrań, gitara
 czy obskurne mieszkanie to wszystko co mam.
Choćbym nawet chciał nie dostaniesz ode mnie,
 tego wszystkiego co mogą dać Ci inni.
Wiesz dobrze że wolałbym abyś zakochała się w kimś kto jest równy tobie,
 a nie w takim pieprzonym biedaku jak ja.
Mimo różnic, kocham Cię najbardziej na świecie.
Zapłaciłbym za twoje szczęście cenę swojego życia. 
Tylko proszę nie rezygnuj z nas, kochanie...




6 komentarzy:

  1. Zgadnij kto to. :) miniax! <3 nowe opowiadanie, omfg, będę czytać! Prolog genialny, powodzenia! Czekam na pierwszy. :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na pierwszy rozdzial ♡♡
    Zapowiada sie ciekawie ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Boziuuuuuu *0*
    Czekam na pierwszy rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie sie zapowiada :) dodaje ff do ulubionych i czekam na pierwszy rozdział :*

    OdpowiedzUsuń
  5. O mój BOŻE! Zakochałam się właśnie*-*

    OdpowiedzUsuń
  6. Bedzie pierwszy rozdział?

    OdpowiedzUsuń